Alla inlägg den 29 juni 2014

Av Sandra Kling - 29 juni 2014 20:02

Tog en heldag men bara massa shopping och kvalitetstid med lillasyster!  

Detta sumerar ungefär hela dagen!


   



Fick med mig hem 11 plagg, en parfym, mascara och ett blått nagellack som inte kom med på bild! Allt detta för bara 1100 ungefär! 

     


Idag har det varit en skön söndag, vaknade ganska tidigit och kollade på tv ett bra tag sen blev det en garderobs rensning och kastade ut allt som jag inte använder så får jag plats med nya saker som kanske blir mer använd! 

Lägger ut massa på köp o sälj så får jag hoppas att det blir nått sålt! Blev rätt tomt faktiskt.. Det låg och hängde kläder överallt innan..  

     

   


Ska fortsätta kvällen med att fixa annonser och kolla på nått avsnitt av orange is the new black! 

Ha dé!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kul att du kika in min blogg!
Sandra heter jag, född 96, bor med skilda föräldrar o min lillasyster,bor utanför Hudiksvall i en liten by vid namn Delsbo o Brändbo. Jag går första året på bygg med inrikting måleri på Broman.
Läs på bara!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards