Direktlänk till inlägg 27 mars 2014

Tvingad att vara hemma..

Av Sandra Kling - 27 mars 2014 12:45

Känns som jag sitter i fängelse.. Gick till Hälsocentralen igår för att se varför jag har haft ont i njurarna och jag hade tydligen 38 graders feber, jag höll på att somna i väntrummet men jag fick bara medicin för urinvägsinfektion så hoppas det hjälper!
Men eftersom jag hade rätt hög feber igår tvinga mamma mig att vara hemma idag om jag hade feber och jag va väldigt varm imorse så jag fick somna om men jag har aldrig saknat att gå till skolan så pass mycket som jag gör just nu.. Jag är så himla rastlös och har ingen ork.. Vafan gör man?!
Imorn ska jag till skolan, med eller utan feber så är det bara! Tänker inte vara hemma en gång till, då får mamma säga vad hon vill..
Ska vell försöka ta mig en dusch o plugga! Nått måste jag ju göra!
Ha dé!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Kling - 29 juni 2014 20:02

Tog en heldag men bara massa shopping och kvalitetstid med lillasyster!   Detta sumerar ungefär hela dagen!           Fick med mig hem 11 plagg, en parfym, mascara och ett blått nagellack som inte kom med på bild! Allt detta för bara 11...

Av Sandra Kling - 17 juni 2014 14:35

Wow tänk att det äntligen är sommarlov! Har fortfarande inte fattat det.. Har redan vänt uppochner på dygnet.. Går o lägger mig 1 o vaknar mellan 11 och 12.. Förjävligt.. Hatar att sova bort halva dan, känns så värdelöst, men jag försöker att vända...

Av Sandra Kling - 9 juni 2014 21:09

Hejsan! Fruuuuktansvärt längesen jag skrev här. Har ju tänk många gånger på att skriva men näh.. orkar inte.. haha typ så!     Men som rubriken säger så har det blivit en stor vändning på livet mitt! Jag har slutat med att äta gosaker, som massa ...

Av Sandra Kling - 13 maj 2014 21:43

Att sommaren kunde komma och sommarlovet börja, jag vill jobba dom veckor som ska jobbas och sen bara njuta av det riktiga sista sommarlovet som jag kommer ha i mitt liv, för om ett år.. tar jag studenten.. redan nu har jag ångest, inom ett år ska ja...

Av Sandra Kling - 18 april 2014 10:14


Kan va det godaste man kan äta ibland! :) Jag har stor lust att inte anstränga mig över huvudtaget idag och bara ligga i sängen men först ska det tvättas o sen vara med bästa Mickis! :D Så det blir en bra dag iaf när hon kommer hit! Ha en bra lå...

Presentation


Kul att du kika in min blogg!
Sandra heter jag, född 96, bor med skilda föräldrar o min lillasyster,bor utanför Hudiksvall i en liten by vid namn Delsbo o Brändbo. Jag går första året på bygg med inrikting måleri på Broman.
Läs på bara!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards