Alla inlägg under mars 2014

Av Sandra Kling - 27 mars 2014 12:45

Känns som jag sitter i fängelse.. Gick till Hälsocentralen igår för att se varför jag har haft ont i njurarna och jag hade tydligen 38 graders feber, jag höll på att somna i väntrummet men jag fick bara medicin för urinvägsinfektion så hoppas det hjälper!
Men eftersom jag hade rätt hög feber igår tvinga mamma mig att vara hemma idag om jag hade feber och jag va väldigt varm imorse så jag fick somna om men jag har aldrig saknat att gå till skolan så pass mycket som jag gör just nu.. Jag är så himla rastlös och har ingen ork.. Vafan gör man?!
Imorn ska jag till skolan, med eller utan feber så är det bara! Tänker inte vara hemma en gång till, då får mamma säga vad hon vill..
Ska vell försöka ta mig en dusch o plugga! Nått måste jag ju göra!
Ha dé!

Av Sandra Kling - 25 mars 2014 09:16

Käkade gomat igår och bakade biskvier, så himla gott!
Somnade vid halv 10 och idag är jag svintrött ändå!! Åh hatar detta!
Men men ska kämpa igenom dagen!

Av Sandra Kling - 22 mars 2014 12:21

Jag verkligen ÄLSKAR att fotografera och hade en gång en dröm om att bli berömd fotograf, egentligen är det kanske inte så svårt att få till bra bilder om man har bra grejer osv men det är ju så fruktansvärt roligt att fotografera   

Går ju bygg och utbildar mig till målare, ibland undrar jag om jag verkligen tog rätt linje men tänker inte hoppa av nu, trivs ju med det jag gör så jag antar att jag får ha fotograferingen som en hobby!

Jag och Marcus tog en promenad i en och en halv timme så passade på att knäppa lite kort, Det har faktiskt redan blivit blåsippor och tussilago här,märks att man är längre ner i Sverige    Slänger såklart upp mina kort som jag knäppt, iaf några   

                 

Av Sandra Kling - 22 mars 2014 07:56

Hej hopp!

Åkte sent som fan igår till Marcus, kom hit 20.55

Vi somna runt 1 och jag vaknade halv 6 imorse av att jag hade ont i magen och kunde inte somna om.. men seriöst.. HALV SEX?!   Vi klev upp när solen gick upp så gick ut och tog massa bilder   


                    


Nu blir det kaffe! Wiiie!

Senare ikväll eller på eftermiddagen ska vi på bio och se Hundraåringen! Äntligen så blir det av! 


Puss



Av Sandra Kling - 19 mars 2014 21:36

Att ta ett bad kändes välbehövligt ikväll, funderar på livet lite extra en stund och värmer min onda mage som faktiskt blev anledningen till att jag varit hemma idag.. Imorn ska jag till skolan och sen på kvällen iväg till stan med Mickis på tjejkväll <3
Gonatt finisar <3

Av Sandra Kling - 18 mars 2014 18:31

Jaha både måndag o tisdag har varit två SKIT dåliga dagar, är lika sur o less idag som igår och idag är jag less på hudiksvall, delsbo o allt o alla som innehåller det! Skönt det blir att åka bort i helgen! Jag har ont i magen och mår illa varje gång jag äter och även fler gånger om dagen! Trodde jag va ensam om det men har hört från flera stycken att dom har samma problem! Huah,vill inte ha magsjuka nu när man är på bättringsvägen från förkylningen och faktislt börjat sköta skolan!
Nu är det så illa att jag kan inte kliva upp ur sängen utan att bli så heeemskt illamående och yr så jag är påväg att svimma.. Så ligger här i sängen och stannar här hela kvällen och ser på gossip girl med mig spyhink ifall jag skulle spy.. Så jag orkar gå till skolan imorn! Måste ju dit! Men mår jag såhär imornbitti då vet jag inte.. Eller jo jag MÅSTE! Fan.. Aja ha de bra!

Av Sandra Kling - 17 mars 2014 11:09

Jaha när man vaknade imorse va det 1 dm snö utanför på gräsmattan som va grön av gräs bara igår, galet!!
Inatt kunde jag inte sova så jag kollade blocket medans!
Hittade en sån fräääsch bil som skulle passa mig sjukt bra! Den har inte gått många mil, ingen rost och jag vill VERKLIGEN VERKLIGEN ha den!
Mamma skrev till han som har annonsen och hon tycker det vore en jättebra bil föe mig! Men sen kommer ju pappa in i bilden, han måste oxå säga ja för att jag ska kunna ta ut pengar från mitt sparkonto eftersom jag är inte 18 än.. Det suger för han tvärvägrar och tycker jag borde vänta tills jag fått mitt körkort! Ah tjena som aty det kommer finnas kvar en sån fin bil då?! Aldrig, man får en sån här chans en gång och då måste man ta den (enligt mig), men fan heller, sur o tvär är han och jag är envis som en jävla åsna, kul att vi kommer överens lixom.
Jag måsta skriva av mig nu annars kommer jag ta ut de på nån annan.. Men när jag vill ha nått så mycke som jag gör nu, då ger jag mig inte i första taget.. Jag SKA ha biljäveln.
Åh less o sur så vill helst av allt åka hem o sova, sova och vakna upp o va på bra humör, sämre måndag kan det inte bli.

Av Sandra Kling - 16 mars 2014 21:38

Körde 4 mil kom jag fram till när vi åkte från pappa till mamma och jag tror det aldrig gått så bra att köra förut, fick inge motorstopp och tillomed mamma va impad på hur bra jag körde, STOLT   

Sen började jag städa rummet direk och passade på att testa sommarlooken 2014 om det blir fest! Haha!

Städlook!

     

Partylook! Kläderna va ju lätt värd pengarna!


Nu är det mysfaktor på hög nivå, sitter här i sängen med några negerbollar som linda och jag nyss gjorde och ska se på nån film!

  Gonatt på er!

Presentation


Kul att du kika in min blogg!
Sandra heter jag, född 96, bor med skilda föräldrar o min lillasyster,bor utanför Hudiksvall i en liten by vid namn Delsbo o Brändbo. Jag går första året på bygg med inrikting måleri på Broman.
Läs på bara!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards