Alla inlägg under januari 2013

Av Sandra Kling - 31 januari 2013 17:22

Blev ju faktiskt lite brun ändå :D najs najs! :D

Av Sandra Kling - 31 januari 2013 15:32

Drog till svanbacken med mammi o solade lite, gud så skönt! Dock blev jag inte nå brun.. Men ska vell ta o försöka sola en gång i veckan så blir de kanske lite färg på mig oxå!
Fick tillbaka minnen sen i somras, vill ha sommar nuuu!
Osminkad tjej, yeye

Av Sandra Kling - 31 januari 2013 13:59

Hatar verkligen o blogga på mobilen när allt bara försvinner när jag ska lägga till en bild -.-

Skrev iaf att jag är trött på o bli sårad! Ska fan bli nunna!

Sen så stannade jag hemma idag för att jag mådde skit.. Så svag i benen oså.. Förstörd
Men imorn ska jag ut o jobba på Jannes igen! Härligt! Älskar verkligen o praktisera!
O sen imorn kväll ska jag på bio med klara :3
Vi ska se EGO, den verkar riktigt bra så jag hoppas vi blir nöjd! Oså ska de bli kul o äntligen umgås för en gångs skull! Har inte blivit de på huuur länge som helst!
Sen får jag fin främmande på kvällen ;) Mickis kommer hit o sover här oså kommer de två pöjkar oxå ;) som åkt långt för o träffa lilla mig (a) men de är vell inte helt 100 att dom kommer heller men de vore kul!
Så de blir vell lite bil åkande o sen chilla hemma o bara umgås o kolla film o svulla :D

Nuuu ska jag käka! Börjar bli riktigt hungrig :(
Puss hej!!

Av Sandra Kling - 28 januari 2013 20:59

Nu har alla mina skal kommit! Yay!!


De har inte alls hänt mycke mer idag än att jag stanna kvar i stan o åkte o hälsa på jennifer en sväng o sen drog vi ner på stan o fika lite med oskar oså åkte jag hem :)


Kikar på Ullared nu, längtar som en tok tills i sommar då vi åker dit!
O på tal om sommarn kan jag jag säga att jag längtar som fan till den!
Ska utomlands, dra tilm ullared o åka till Gustavsvik! Iiiih som jag längtar till Gustavsvik o örebro! Åh äntligen får jag träffa mina pojkar där nere! Fan va kul!
Sen ska jag jobba o tjäna cash ;))


Men de ska va vår o hela den skiten först, aja!


Puss hej!

Av Sandra Kling - 27 januari 2013 13:01












Fredag:


Va egentligen inte alls tggad till att åka o festa i fredags men de blev lite bättre ju längre tiden gick på kvällen, de va inte huuur kul som helst men hade de rätt kul ändå fast de spåra ganska rejält..

Jag åkte till Jocke efter Johannas fest, pallade inte dra in på G-festen för kände typ ingen som skulle dit såatt.. 


Jag o Malin hade de as kalas på bussen till Igge, haha fyfan va vi garva! xD åh guuud.. lilla fyllot oså jag :3 som va lite lullis (a)  



Lördag:

Det här blev min frukost på vägen hem från Jocke.. gott men dyrt   

Åkte buss hem o kom hem vid 12, chillade lite, packade grejer oså ´åkte jag till pappa sen. Gjorde inte mycke alls här, tog de lugnt bara, käkade tacos på kvällen o kollade på tv osv med pappa o Linda. 


Typ sådär kände jag igår istället.. Hade en hemsk huvudvärk heeela dan.. fyfan!

 


 

Söndag:


Körde på korv med bröd och en RedBull till frukost idag! Göttans   

Söndagen har ju bara börja men är ändå snart slut oså äre måndag o skola imorn igen.. fy..

Appropå skolan är jag fett stolt över mig själv inom svenskan för tillfället, Fick ett B på min bokreflektion! Ni som inte tror mig kan ju kolla bilden nedanför..

 


Blev skiiit gla när jag såg de där imorse när jag kolla mailen! Stolt chey!     




     

Ska kolla skidor med pappa nu på tv'n, eller så blir de att jag kikar runt här på datan oså  


Skriver mer senare skulle jag tro! Höres! 


Av Sandra Kling - 25 januari 2013 15:33

Blev riktigt jävla glad när mina skal kom igår kväll, har glömt o skriva de ;)
Bild på nyisar!

Av Sandra Kling - 25 januari 2013 13:45

Blev inte alls mycke jobb för mig idag inte..
Vi åkte lite efter tio till en lägenhet o pierre skulle kakla klart men hade tagit med sig fel lister så vi fick åka tillbaka till firman, såga nya och sen dra tillbaka igen. När han hade gjort klart så va klockan typ halv ett, han åkte hem till lägenheten sin lite snabbt(va där inne i 30min typ) o jag fick vänta i bilen :p segt som fan, sen va klockan så pass mycke att vi inte hann tebax till firman så jag kunna käka så vi köpte en varsinn macka på jambo o sen skjutsa han mig till station. Kändes hemskt muppigt o stå o käka macka på station ^^
Käkade halva o spara resten tills jag satt på bussen o nu är jag rätt mätt o på toppenhumör och påväg hem!
Blir att hoppa in i duschen när jag kommer hem o fixa mig o käka sen äre nog dags o dra in till stan igen ^^
Rätt taggad inför ikväll faktiskt :) hoppas verkligen jag får en kul kväll :)
Ska fortsätta lyssna på musik o må allmänt bra nu!
Bra, hörs, hääj.


Lite bilder från min dag!

Pierre o Krister (vene hur han stavar dock men men)

Hasse och Pierre


Kakling

Av Sandra Kling - 25 januari 2013 09:21

Kan ju säga att jag redan trivs på jannes golv o inte vill tillbaka till skolan igen!
Fick åka ut med en snubbe som heter Pierre igår o ska ut o jobba med han idag oxå :) riktigt kul kille o va med :)
Fick kolla på när han satte lister och assistera han lite grann :) slutade vid tre, kom hem 20 i 5, käka middag och sen åkte jag till bygget med mickis o aleksandra, kände att jag va nog för trött ändå att åka dit, att jag borde nog ha stannat hemma och sovit.. Men chillade på bygget ett tag o kvällen sluta med kaos.. Vi hade varit på statiol och köpt korv(iaf elias o jonas) så gick vi tillbaka till bygget, oså kom elias s med sin epa o aleksandra, emelie o elias j satte sig på flaket o jonas satt fram med elias, jag o mickis gick, när vi kom fram till parkeringen så står jonas och elias o håller i aleksandra för tydligen hade alla på flaket ramla av när elias svängde in på parkeringen för att flaket va isigt, aleksandra hade flyge av o studsa i backen så hon kunde nästan inte stå eller nånting.. Hon fick åka in till akuten o sen vet jag inte mycke mer än att inget va brutet iaf men hon har säkert hjärnskakning :( vet att du läser nu vännen o jag hoppas du mår bättre snart!


Ikväll blir de förmodligen fest hos johanna o möjligtvist att jag svänger in en stund på g-festen :) får se hur de blir! :)


Nu kom pierre!
Ha de gött!

Presentation


Kul att du kika in min blogg!
Sandra heter jag, född 96, bor med skilda föräldrar o min lillasyster,bor utanför Hudiksvall i en liten by vid namn Delsbo o Brändbo. Jag går första året på bygg med inrikting måleri på Broman.
Läs på bara!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards