Alla inlägg under augusti 2013

Av Sandra Kling - 30 augusti 2013 09:37

Måleri på skolan idag igen!
Har nästan ingenting o göra mer i mitt rum så blir massa sittande o dega bara..
Nyss ätit frukost, kaffe o macka! Så jävla trött idag så hoppas kaffet hjälper!
Hörs hej

Av Sandra Kling - 27 augusti 2013 11:28

Heij!
Började 09.35 och slutade 10.45 så nu sitter jag o väntar på buss hem! Känns skönt att jag kommer ha såhär varje tisdag!
Nu ska jag hem och övningköra o sen kanske ta en promenad.. Känner för o va duktig o börja promenera/jogga lite, lika bra!
Skriver mer senare idag!
Pöss

Av Sandra Kling - 25 augusti 2013 22:26

Gotland! 

Gotland är exakt som man tänker sig! 
Dom små vita stenhusen, dom fina gotlandsrussen, Lummelundagrottorna, Rauker, Visbyglass o dom underbara vita långa stränderna och även massa får o gosiga lamm överallt! 

Vi var där en vecka och det behövs verkligen om man ska kunna se och göra så mycket som möjligt!

Åkte till kneipbyn, lummelundagrottorna, fårö, nån vikingaby, Visby och massa andra ställen o kollade på naturen osv, sjukt fint är de där! La ihop ett litet collage med några av dom många bilder vi knäppte där!   



Resten av sommarn! 


Veckan i Askersund va kuul, vi åkte runt o kika lite överallt oså fick jag träffa Jesper o reda ut saker o ting vilket va bra! 
Åkte ju även ner dit igen sen efter Gotland, men då var jag i Fjugesta istället men inte långt från Askersund, hälsade på Marcus en 5 dagar eller vad de blev! Har ju aldrig riktigt vart med han så även fast vi haft kontakt i snart 5 år så de va riktigt kul! Allt kändes så normalt, som jag hade träffat han fler gånger lix, kanske inte så konstigt ändå när vi pratar med varandra varje dag o nu har vi bättre kontakt än nånsinn   

Va på Cruising med Klara o Jennifer o blev as kalas, kul va de o såg massa fin fina bilar oxå såklart!   


Har även vart med Mickis en hel del! Åkt o sola o bada osv!   


   


Resten av sommarn har jag: 

  • Festat    
  • Hälsat på min bästa vän nere i söder  
  • Campade en vecka i Askersund!   
  • Jobbat   
  • Solat o badat!     
  • Fiskat  
  • Och såklart vart med mina älskade vänner   

Dags o sova, fan skola imorn.. Gonatt bitches!

Av Sandra Kling - 24 augusti 2013 15:27

Jisses de va ett tag sen nu! 
Tänkte att de kanske är dags att börja på o blogga lite igen! 

Skolan har börjat o igår fattade jag på mig schemat haha efter en vecka i skolan!   

 

Klickade först in schemat för hela året o då blev de kaos, fattade verkligen inget! 
Men nu när jag o felicia kom på att man kunde klicka in första perioden osv blev allt mycke klarare! 

Har inte matten eller engelskan. Har jag inte eget arebete (vad nu de är?) så har jag alltså en lektion på tisdagar + sovmorgon.. haha rätt soft ändå ju! Så jag klagar inte över mitt schema direkt, även fast jag går till fyra på torsdag o fredag men då har jag måleri hela dan så de är skönt   


Ska ta o få i mig lite lunch nu o sen dra in till Maln med Mickis, Daniel o Rickard   

 

Bästa vän!


Ha de gött! / kingen

Presentation


Kul att du kika in min blogg!
Sandra heter jag, född 96, bor med skilda föräldrar o min lillasyster,bor utanför Hudiksvall i en liten by vid namn Delsbo o Brändbo. Jag går första året på bygg med inrikting måleri på Broman.
Läs på bara!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards