Alla inlägg under augusti 2012

Av Sandra Kling - 29 augusti 2012 21:11

Förlåt att jag inte skrivit här på snart en vecka men har varit i ora o campa med klassen, åkte till syrran i helgen, drog till dellenbaden på lyskväll, va hemma o sjuk på måndag o igår så då orka jag inte skriva nå även fast jag har haft mycke att skirva om.. så nu tänkte jag att varför inte ta lillasysters dator eftersom jag är för lat för o hämta min o loggar in på bloggen o skriva en liten snutt innan jag lägger mig?   
Det kommer inte bli nå långt med tanke på att jag är dödstrött men jag försöker iaf!

Min dag börja halv sex imorse, klev upp o såg ett monster i spegeln.. det va jag    <---kände lite såhär när jag vakna o såg de   
Försökte de jag orka med o sminka mig o fixa håret, men har haft världens sämsta hårdag idag så de sket ju sig totalt    Åkte (hoppa) till skolan genom norrbo.. ni som åkt den vägen fattar vad jag menar, ni som inte gjort de.. ingen stor rekomendation kan jag säga..
Sega genom dan med svenska, engelska o teori i bygg i kanske en halvtimme sen fick man sluta, så slutade kvart i ett idag, hade egentligen slutat halv två. 
Åkte hem (genom norrbo igen!) och halv sov med Mickis typ hela vägen fast vi satt o snacka praktiskt taget hela vägen   
Sen har jag bara segat hemma o väntat på att klockan ska bli så pass mycke så man kan gå o lägga sig   
O den tiden har nu kommit!   

GODNIGHT BITCHES!

Av Sandra Kling - 22 augusti 2012 19:41

Jo men nu är första dan avklarad, överlevde fast man höll på stressa sönder när man åkte in dit.. 
Kom dit o satt i aulan o blev informerad och uppropad, sen gick vi o kollade lite på bygg o så prata vi lite i klassen sen fick vi sluta   Drog hem till Jennifer efter skolan o käkade nudlar, åkte sen till delsbo o va hos Victoria medans jag  vänta på busssen och sen åkte jag hem   
Är GALET trött nu o kommer nog somna tidigt ikväll o de är vell bra för ska ju upp halv sex imorn   
Vi ska iväg o campa med klassen, hoppas på att jag inte blir enda tjejen som åker dit..   

Kommer hem på fredag sen blire nog go-cart på lördag med Aleksandra o Teij, sen lyskväll på kvällen.. ganska självklart att det är lyskväll på kvällen meeeen   
Blir säkert chill   

Nu läre jag packa ihop mer saker eller nå, pallar i vilket fall inte skriva mer här   

Hörs!

Av Sandra Kling - 21 augusti 2012 21:02

   
Börjar första ring imorn, Bygg och anläggning på Broman. 
Galet nervöst men ändå lite taggad   
Kommer åka och typ campa med klassen på torsdag och fredag, kan ju bli rätt kul o få lära känna klassen innan allt börjar lix   
Just nu så sitter jag o kollar på hollywood fruar med mamma o linda, as bra program!  


Hänt idag: Va hos Kalle o spendera sista dagen på sommarlovet med honom, hade det fett bra fast vi inte gjorde så mycke   


Men nu orkar jag inte skriva nå mer men skriver säkert när jag kommer hem imorn och berättar om första dan på broman   


Puss o kram!

Av Sandra Kling - 19 augusti 2012 16:15

       
                                                                                                     
         



Bilderna blev i lite rörig ordning känner jag men det får duga :) 

Av Sandra Kling - 14 augusti 2012 14:35

Snart så åker vi, är lite mer taggad idag än vad jag va igår :) de ska bli skönt att få komma bort o göra nånting för en gångs skull som jag inte gjort på hela sommarn känns de som :p
bjuder på lite bilder :D

Av Sandra Kling - 13 augusti 2012 23:23

 
Dit åker vi imorn, såhär taggad är jag:

   
Mår verkligen skit dåligt o vill inte alls åka dit! 
Vart jag vill åka är till Stockholm, o dit vill jag innan skolan börjar, vilket är om 9 dar så vi får se hur det blir med den saken.. 


Appropå skolan så vill jag inte börja broman, vill ha minst en månad till sommarlov, helst hela livet ut.. 
Känns bara så läskigt att börja gymnasiet lix.. hamna i en klass där man knappt känner någon och jag som är rätt blyg av mig kommer ha de svårt känner jag.. men jag får vell hoppas att jag träffar iaf en person som jag kan sitta med eller gå o käka med till o börja med..


Nu läre jag fortsätta ladda ner musik o sen packa ihop lite så packar jag resten imorn, sen sova..


Hörs nog på torsdag när jag kommer tillbaka


Hejdå, från en less o halvsjuk tjej    





Av Sandra Kling - 13 augusti 2012 21:54

 
Bästa filmen jag sätt på länge, kunde inte hålla tårarna borta! 
Filmen förmedlar verkligen hur mycke internetmobbning kan skada en person utan att dom ens tänker på det när dom skriver massa skit om personen. 
Tycker verkligen ni som läser det här borde se den! 
Jag tycker det var en grymt bra film och rekommenderar den verkligen! 
Betyg: 10/10

Av Sandra Kling - 12 augusti 2012 18:02

Vakna precis.. de va ju faktiskt inte meningen att jag skulle somna men vafan jag har sovit fem timmar inatt så jag tycker jag förtjänar en powernap!   Vet inte när jag somnade heller, har sovit minst två timmar, kanske mer jag vet inte ^^ 
Hade de grymt kul igår o är alldeles hes efter o ha skratta så mycke ^^
Men orkar inte skriva mer nu 

Ha dé!

Presentation


Kul att du kika in min blogg!
Sandra heter jag, född 96, bor med skilda föräldrar o min lillasyster,bor utanför Hudiksvall i en liten by vid namn Delsbo o Brändbo. Jag går första året på bygg med inrikting måleri på Broman.
Läs på bara!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards