Alla inlägg under april 2014

Av Sandra Kling - 18 april 2014 10:14

Kan va det godaste man kan äta ibland! :)
Jag har stor lust att inte anstränga mig över huvudtaget idag och bara ligga i sängen men först ska det tvättas o sen vara med bästa Mickis! :D
Så det blir en bra dag iaf när hon kommer hit!
Ha en bra långfredag alla!

Av Sandra Kling - 16 april 2014 13:03

Sitter på lunch! Blev potatis, köttfärsbiffar, sås och lingonsylt :3 Alltid lika gott!
Så nu när jag ätit det sitter jag och dricker Aloe Vera Gojbär! Faktiskt go men jag längtar efter att smaka den med mango smak!
Börjar få slut på jobb att göra dock.. Ska måla klart en dörr, måla några socklar och lasera en låda.. Förmodligen gör jag klart det på 1 timme och vad gör jag sen? Jaja dom kommer säkert på nått..
Ha en fortsatt bra dag!

Av Sandra Kling - 14 april 2014 18:13

Att få komma hem och äta och sen lägga sig i sängen eller soffan och känna att man absolut inte behöver göra något mer idag kan vara det bästa som finns!
Dagen var bra utom att jag varit sjukt trött tack vare Theodor som sprang i sitt hjul hela natten och väckte mig flera gånger, nåja, jag får skylla mig själv som inte ställde in han i köket!
Dagens selfie
Ha dé!

Av Sandra Kling - 12 april 2014 12:47

Påväg mot Gävle för att träffa Arvid! Ska bli riktigt kul eftersom vi inte träffat varandra på den här långa tiden vi känt varandra! :)
Går nånstans o käkar och sen kanske vi hittar på något mer!
Skapligt skönt väder så jag hoppas det håller!
Vi ser vell vad dagen bjuder på, hoppas den blir bra bara :)
Ha dé

Av Sandra Kling - 11 april 2014 16:26

Med ett stort leende på läpparna åker jag hem och njuter av att det är helg! Har nu praktiserat på Beijer i en vecka och slipper skolan i 4 veckor till! Var av 3 veckor praktik och 1 vecka påsklov! Så himla underbart! :D
Känner mig lite stolt oxå med tanke på att jag gick till skolan förra veckan en hela veckan utan att vara hemma och nu en hel vecka från 8-4 utan att kommit sent eller vart hemma en enda dag! :) nu har det blivit ändring! Har faktiskt skärpt mig! ;)

Jag och Linda köpte en liten hamster bebis i onsdags som nu heter Theodor! Våran lilla gofis!

En annan grej jag gjort i veckan är att testa Aloe Vera drycken! Köpte en orginal och den va ju inte så tokig! Så den blir det att köpa fler gånger, nästa gång får det bli mangosmak! :)
Nu ska jag hem och handla lite godis o sitta ute i solen, 20 grader varmt ute i solen, toppenväder!
Ha en bra helg!

Presentation


Kul att du kika in min blogg!
Sandra heter jag, född 96, bor med skilda föräldrar o min lillasyster,bor utanför Hudiksvall i en liten by vid namn Delsbo o Brändbo. Jag går första året på bygg med inrikting måleri på Broman.
Läs på bara!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards