Alla inlägg under november 2012

Av Sandra Kling - 27 november 2012 19:52

Gick på stan en sväng för att mamma skulle göra nå ärenden så klara följde med mig (y) Va på dollar o hade kul med glasögonen o fick med mig en t-shirt hem från gina, 50 spänn, gilla gilla! 
Skönt att jag inte har nå mer läxor än engelska glosor som enligt mig inte alls är nå viktig men men..
Gjorde matteprov idag, hah gick ju sådär.. 4 frågor av nio.. sen vare ju abc frågor på nästan alla fyra jag gjorde så lite poäng får jag nog men inte tillräckligt.. förmodligen.. kan vell hoppas på det bästa iaf! 
Har dunka musik o suttit vid datan från ungefär 4 tills nu ^^ såå läre stänga av skiten   
Hörs häj!


Av Sandra Kling - 25 november 2012 18:52

Såg en jätte kneepig film med mamma igår :o Shutter Island o den va bra o spännande i 2/3 av filmen men på slutet blev man bara förvirrad o fatta ingenting men av de vi fatta så va den riktigt bra! 

Va ute o fota lite idag när mamma o jag va på promenad   Känns att jag inte gjort de på länge för satans va kul de va o jag har saknat de enormt! 
Redigera två stycken av bilderna, här kommer bilder sen idag då!   

                                   

Av Sandra Kling - 24 november 2012 14:09

Haft en rktigt jobbig vecka känner jag men nu är den över o jag hoppas på att nästa blir bättre! 

Simon Fors.. En 16 årig kille som jag knappt kände tog livet av sig i tisdags.. det kändes som de va kaos på skolan i onsdags när alla fått reda på de.. folk gick o grät o kramades o gud vet vad.. 
Höll mig hela dan men när jag kom hem o berätta för mamma o Linda vad som hänt bröt jag ihop.. grät hela kvällen o grät mig till sömns dagen efter som jag gjorde i måndags o tisdags oxå.. 


torsdagen va riktigt jobbig, felicia va på praktik o agnes va sjuk så va ensam tjej på plåt.. kändes jobbgt men hade Tobbe jag kunde va med iaf   
Åkte till syrran efter skolan o firade lilla alexander som fyllde fyra i tisdags!   
Allt kändes så jobbigt bara för att jag va helt slut efter skolan, ledsen för de där med simon o för att de va minnesstund i kyrkan i forsa.. kändes bara jobbigt o kolla på klockan o se att nu börjar den.. jag hade aldrig orkat åkt dit men..

när jag kom hem bröt jag ihop ännu en gång men grät mig inte till sömns igen! Nu känns de som att alla tårar är slut för har inte gråtit nå mer iaf.. 
Ska på Johans begravning på fredag.. usch.. hemskt.. vill inte men känns respektlöst o inte åka dit.. kommer gråta sönder! 

Till nånting roligare då! 
Mickis sov hos mig inatt, flumma på ica igår.. alla måste trott vi va efterblivna eller nå men de sket vi totalt i :') 
Käka godis, suttit vid datan, skrattat så de kommit tårar, haft otroligt kul o de känns så skönt o få komma bort från all skit o bara leva o ha kul för en kväll! 
Ska försöka plugga oså när hon åkt hem oså blire o plugga hela dan imorn -.-' blähäää -.- 

Aja, här kommer lite bilder iaf! 

 
               

Av Sandra Kling - 18 november 2012 17:29

Syrran sitter o hotar mig med en gaffel.. ojoj bäst o göra som hon säger! 
 
ser ut som en pojk oxå xD 

Spelat typ hela dan, sen jennifer åkte hem ^^ 
Förlora fyra matcher på raken, asså vafan! -.- Men nu är jag förbjuden av mamma o spela mer idag så de är vell bäst :) 
skola imorn, ska va duktig o gå hela veckan! 
Pallar inte med o skriva mer, hörs hej! 

 

Av Sandra Kling - 14 november 2012 22:19

Varför ska alla jobbiga känslor komma på kvällarna när man ska sova?
Varför ska man behöva o ligga o fundera på alla jobbiga tankar man har i huvudet just då?
Det är nånting jag gör exakt just nu, funderar..
Ni vet när man va liten, så slapp man kärleksproblemen som man har nu i tonåren.

Då gick man fram till nån, eller oftast va de ens kompis som fick ge den man gillade ett brev som de stod:
Får jag chans på dig? Kryssa i här nere oså va det 2-3 små rutor som de stod: ja? Nej? Eller nångång: kanske?
Sen fick man tillbaka brevet med ett svar i av han eller hon eller dens kompis när dagen va slut eller dagen efter. Då va man endera tillsammans eller inte eller så behövde han/hon fundera lite o hade kryssa i kanske.

Nu, nu är det en helt annan saga. Nu ligger man med varandra oså är man tillsammans..
Eller? Nej, många kanske går på bio eller är ute o äter eller bara umgås ändå..
Men oftast är det de här med att "kolla film" som är inne o när en kille frågar om hon vill komma över nån dag o kolla film, tänker oftast tjejen, han tänker ligga med mig ikväll och nu säger jag inte att det alltid är såhär men dagens ungdomar gör faktiskt såhär, men tjejen tänker om o säger ja och åker dit ändå, hon kanske har tur att dom bara kollar film o pussas o kramas osv eller så hamnar hon i säng med honom fast de inte alls var tänkt så?
Den första killen, som hon bara kollar film med är en tönt enligt killar o en söt go kille enligt tjejer.
Den andra killen, han är en bad boy som fick bruden i säng enligt killarna o en skitstövvel enligt tjejer eftersom han låg med henne och aldrig hörde av sig efter den kvällen.
Sen när han väl hör av sig, är han ute efter mer sex o tjejen är bara så glad över att hon kommer få träffa killen igen så hon säger att visst kan hon komma över efter skolan, dom har sex igen, sen inge mer med det o sen åker hon hem. Han ignorerar henne i skolan o skriver bara när han är kåt.
Eller så har vi den ''snälla killen'' som kanske vill ha ett seriöst förhållande och hör av sig varje dag, skriver massa gull gull o dom träffas igen o igen o bara myser o umgås, går på bio, går på stan, fikar osv.. sen blir dom tillsammans o ligger med varandra. Lever dom lyckliga i alla sina dar bara därför då? Många, ja! Men vissa har den oturen att killen bara va gullig på henne för att få henne i säng iallafall o är tillsammans med henne bara för att ha sex, inget annat. 
Oså finns det gruppen som har sk. internet förhållanden. Som blir tillsammans, har camsex, killen visar sitt o tjejen sitt. 

Så tonårs kärlek är bara skit egentligen enligt mig, jag blir bara sårad gång på gång o mår dåligt, men de har nog med att jag inte haft världens bästa pappa heller, dom säger att har man en bra relation till sin pappa så hittar man bra killar.. stämmer de? Jag tror nästan de.
Jag har inte alls nån bra relation till min farsgubbe, vi har våra bra stunder ibland men mesta dels av tiden är vi irriterad på varandra o bråkar osv, han litar inte på mig till ett öre.
Han tror att jag bara ligger runt, är ute o super skallen av mig varje helg, all sån där skit! 
Det gör ont att inte ha en pappa som litar på en, varje gång jag frågar: Litar inte du på mig? och han svarar nej är det som ett knivhugg i hjärtat o dom knivhuggen gör lika ont varje gång, jag gråter ofta.. för jag har inte en bra relation till min pappa, jag har inte den relationen som alla andra familjer har. Deras pappa frågar sina barn om dom vill hitta på nått, om dom ska åka nånstanns o göra nått kul.. o är jag med när det händer, tänker jag: Varör är inte min pappa så? varför tar inte han med oss nånstanns o gör nått kul? 
Jag blir ledsen av tanken.. men jag visar aldrig det. 

Vad jag ville komma fram till i det här inlägget va inte något speciellt egentligen.
Kärlek gör ont när man inte få va hos den man älskar.
Kärlek.. är bara skit egentligen
Jag känner att det enda en kille vill med just mig är att ligga med mig, inget annat o ändå fast jag vet det så har jag svårt o säga nej o jag får skylla mig själv när jag låter det hända..
I mitt huvud kommer ord som hora, din jävla slampa, du kommer aldrig bli älskad.. Jag vet att dom är sann.. men jag vet oxå att nån dag så kommer jag hitta en kille som verkligen älskar mig för den jag är o inte för att han vill knulla mig.
För jag är en underbar person egentligen! Mitt hjärta säger de! Jag är en självständig tjej som skiter i vad andra tycker, jag kör mitt race o diggar inte nån det så hitta nån annan o va med.
Och ni tjejer som tror ni är så populär o snackar skit om folk, ni kan ju bara dra åt helvete för vet ni? Ingen gillar en bitch som snackar skit bakom ryggen på en hos sina ''populära kompisar'' o sen är med en nästa dag, eller ni tjejer som verkligen granskar en från topp till tå o sen står o viskar om en o kollar på en o fnissar åt en för att dom hittat fel på en som dom inte har för att ni ''är så jävla perfekt!'' Sånt är bara töntigt okej? Ni är fan skrattretande, helt seriöst asså.. haha fyfan! 
Fyfan för falksa människor!
Jag säger en sak! Ta vara på era riktiga vänner! Dom som ni jämt har kul med o kan lita på istället för skit kompisar som snackar skit om dig när du gått där ifrån! 

Nu kommer jag kunna sova när jag vällt ur mig allt
Tack för mig, gonatt! 
 

Av Sandra Kling - 13 november 2012 20:37

Kladdkaka, grädde, blåbär o jordgubbar!
Gött vare men de blev mäktigt med grädden :s
Käkade även saffransgifflar o drack julmust, snacka om julkänsla man fick :( vill ha snö, dec, min födelsedag och julafton nu bums!
Men men, måste vänta ett tag till..
Puss hej!

Av Sandra Kling - 13 november 2012 19:23

Titta på sötnoseen, hah gulligast är han! :*<3
Sämst att du bor i skåne ju! Dialekten är najs dock men de är så långt bort :(


Nu till något annat, har legat hemma hela förra veckan o nu början på den här veckan, va duktig o gick på öppethusdagen i lördags sen har jag varit hemma.. Ska försöka gå på torsdag, kan inte missa verkstan igen! Hamnar så mycke efter.. Inte alls bra..
Mamma fyller år idag! Hade totalt glömt de o hon med och de va bara tur tycker jag ^^ haha
Gratta henne när jag kom på att hon fyllde år iaf och fixar hennes present sen när jag blir frisk :)
Kladdkaka snart o lite annat gott bara för att vi inte pallar baka nån tårta, kladdkakan är till och med köpt.. Haha de hände aldrig att vi köper kladdkaka, bakar själv oftast ;)(y)
Ska kolla lite på tv nu
Hörs hej!

Av Sandra Kling - 11 november 2012 21:59

Bara för att de är vinter nudå så har de ju blivit dags för skidor!   
André Mhyrer tog svensk seger idag på utförsåkningen! (Y) 
nån annan snubbe kom tvåa o Jens Byggmark på tredje plast, så två stycken svenskar på pallen idag! 
(Sorry om jag stavar namnen helt fel men aa..) 
Har varit förkyld en hel vecka nu o sysselsätt mig med att börja spelat LOL o nu idag CS.. kul men jag suger ju på de såatt.. men men, lär vell mig snart.. hoppas jag ^^ 

Nu läre jag gå o lägga mig, blir vell ivägtvingad till skolan imorn, får se hur orken blir.. 
puss natt!

   

Presentation


Kul att du kika in min blogg!
Sandra heter jag, född 96, bor med skilda föräldrar o min lillasyster,bor utanför Hudiksvall i en liten by vid namn Delsbo o Brändbo. Jag går första året på bygg med inrikting måleri på Broman.
Läs på bara!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards