Alla inlägg under september 2013

Av Sandra Kling - 5 september 2013 14:28

Blääää jävla knähelvete! 
Vaknade upp imorse och haltade fram så mamma sa att jag fick va hemma, tur va vell de för sen efter jag grattat linda och gått o lagt mig igen så vaknade jag upp nån timme senare av att de värkte nå jävligt i knät! Kändes som sendrag fast ändå inte.. sjukt jävla ont gjorde de iaf! Det gick över när jag försökte slappna av men sen när jag klev kunde jag inte stödja på benet alls, så jag praktiskt taget hoppade fram på ett ben och sen när jag tog av bandaget så stack det ut nått, såg ut som att benet va av men de gjorde inte ont eller så men skapligt rädd blev man ändå! Mamma o jag gick iväg till Hälsocentralen, tur är vell att den ligger nära där jag bor! 

En sköterska fick kolla lite på det och skulle ställa mig i kö hos en läkare som jag varit till förr när jag haft problem med knäna, när jag va där hade de blivit lite bättre så kunde stödja lite grann på benet men de gjorde fortfarande ont.. Hon linda in knät o sen gick vi upp till sjukgymnasten och fick ett par kryckor så de inte blir så jobbigt att gå för mig och så beställde jag en tid så jag får ett träningsschema så jag slipper vara med om de här igen!   

 

Det är sjukt tråkigt o vara hemma när jag vet att dom tapetserar på skolan o jag missar de idag + att jag är jätterastlös så går bara runt runt i lägenheten.., kommer hoppa på krycker imorn antar jag om jag inte blivit så bra så jag kan gå själv!


Satte mig o valde lite saker som jag förhoppningsvist ska beställa! 

 

Nu ska mamma och jag baka tårta till linda! 

häjdåå!   

Av Sandra Kling - 5 september 2013 00:00

 


Idag är det din dag!   
Tänk vad tiden går fort, du är 13 år nu, tonåring, du blir så stor bebis!    
13 år har vi nu levt ihop och kan stolt säga att du är VÄRLDENS BÄSTA LILLASYSTER!    
Alltid finns du för mig, tröstar mig då jag är ledsen, skrattar med mig, drygar med mig som alla syskon gör men under alla dessa 13 år vi levt ihop har vi aldrig bråkat en enda gång. 
Du är min allra bästa vän och jag hoppas du får en Super Duper bra dag idag och hoppas du tycker om presenterna jag köpt!    
Jag älskar dig, jag hoppas du o jag håller de här med o aldrig bråka för jag skulle aldrig klara mig utan dig, du är min andra hälft och ett liv utan dig, är inget riktigt liv
  

Grattis på födelsedagen Linda   

Av Sandra Kling - 4 september 2013 23:31

 


Här ligger jag o myser i min ensamhet, vilar upp mitt förbannade knä som nästan for ur lé förut.. Värsta gångenn hitills! Imorn fyller Linda år så då blir de upp och sjunga för lillfisen som inte är liten längre, 13 år blir hon!   

Sen blir det iväg till skolan och tapestera! Nya verktyg fick vi idag som vi märkte med en egen färg! 
   


Gonatt! 

Av Sandra Kling - 1 september 2013 18:15

The Conjuring

 


Ed och Lorraine Warren är berömda utredare av paranormala fenomen. De blir ombedda att hjälpa en familj som blir terroriserade av en okänd kraft i deras hus på landsbygden.

 

Helt klart läskigaste filmen jag sett på länge! Gillar du skräckisar så rekommenderar jag denna! 

Presentation


Kul att du kika in min blogg!
Sandra heter jag, född 96, bor med skilda föräldrar o min lillasyster,bor utanför Hudiksvall i en liten by vid namn Delsbo o Brändbo. Jag går första året på bygg med inrikting måleri på Broman.
Läs på bara!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards