Alla inlägg under oktober 2012

Av Sandra Kling - 31 oktober 2012 20:09

Sitter o chillar i Bollnäs med Jesper, Klara, Robin o Emil o så kommer Gustav snart, har de fett najs 
Lanar här hos Jesper ikväll oså åker vi på lanorama imorn   Tråkigt att jag bara får stanna tills på fredag men men, läre lyssna på syrran ^^ 
Åker på  Himlabadet på lördag o förmodligen åker jag på skräck bio på bygget med Tobbe på fredagkväll   

Drar iväg på Max med Klara snart så hon får käka   
Pöss hörs hej!

Av Sandra Kling - 30 oktober 2012 19:55

Senaste
Låt du hörde: The Script – Hall of Fame

Film du såg: Abraham Lincoln vampire hunter

Mat du åt: Fisk, potatis, bacon, lite kebab och spenat  

Kram: Kalle   

Puss: Jocke   
Känslan: Sjuk   

Bråk: Minns inte

Resa: Hudiksvall   

Glädje: Igår på fetsen :')

Längtan: Träffa folk!

Dröm: En gubbe va skit taskig på mig, jag ringde till Tobbe o fråga om jag kunde komma och han svara: Nej jag håller lix på med en annan sen la han på oså vakna jag   

Personen du träffade: Aleksandra   

Person du pratade i telefon med: Therese   

Personen du fick sms av: Marcus   

Gången du var utomhus: Idag

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Länge längesen..


Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Både och, trivs på landet mest eftersom jag är uppväxt här men storstan är okej att shoppa i iaf   

Hamburgare eller pizza: svårt.. Pizza!

Kött eller fisk: Kött!   

Hund eller katt: Hund!   

Aftonbladet eller Expressen: Same shit?

McDonalds eller MAX: MAX!

Vin eller Öl: Bärs (öl)

Charter- eller skidsemester: vene vad charter är, så skidsemester

Sverige eller Utlandet: Har aldrig varit i utlandet   men Sverige duger bra för mig   

Sport eller nyheter: Båda

Hockey eller fotboll: Hockey

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: spelar inte så stor roll

Sommar eller vinter: Båda 

.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Yoghurt
- Mjölk
- Loka
- Smör
- grönsaker  

Fyra saker du inte kan vara utan?
- Min familj
- Min telefon   
- Mina vänner
- Sex

3 saker du inte kan äta?
- Oliver
- Hallon   
- Citrus 

Två saker som gör dig glad
- Mina vänner
- Min familj

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Sover    

Av Sandra Kling - 30 oktober 2012 16:35

Ja som rubriken säger så sitter jag i soffan helt själv   gör mig sällskap nån? 
Therese har tänt ljus o gjort de mysigt, gillar verkligen sånna här kvällar   
Va på fest igår, minns inte så mycke men minns de mesta iallafall!   
Hade riktigt kul o måste göra om de nån gång    Enligt mig vare inte riktigt fest, mest några (typ 17 pers) som satt o chilldrack    Men kul vare! 
Vakna upp imorse o hade sjukt lågt blodsocker, kände mig helt svimmfärdig.. kallsvettig o skit.. huah.. får sluta att glömma käka nånting på kvällarna   
Att följa med aleksandra ut till bussen kändes som jobbigaste saken i världen då men nu mår jag bättre o har käkat pannkakor med glass     
Blir bara o va hemma ikväll, ska nog till Frigge imorn en sväng o träffa lite folk o plocka in posten osv :) 
bjuder på en bild på mig sen igår! 

puss hej!  


Av Sandra Kling - 29 oktober 2012 15:04

Vaknade imorse av att de snöade! :D Lycklig tjej! 
Har varit ute o gått i snövädret o bakat pepparkakor idag :3
Ska snart dra iväg på fest :D hoppas på att de blir en askul kväll!

Har fixat allt så de blir nog bara sitta o vänta på att jag kan dra ut till vägen o hoppa på bussen :) 
Dock så lökar jag sön't.. fett jobbigt :/ 
Det snöar fortfarande ute o jag får nån slags julkänsla ^^ de är bara oktober men ändå :o 
Har inte så mycke mer o skriva just nu så här kommer några bilder sen idag :)


Av Sandra Kling - 28 oktober 2012 22:45

Duschade nyss efter en låång härlig massage av syrran(Therese), o med att har sagt de så fattar nog du som läser att jag är hos min syrra just nu, sover här hela veckan :)
Har haft en jättemysig helg hos pappa, har inte gjort så mycke men de va kul o träffa honom igen! :D
Imorn blire fest! Taggad jag är asså! Men ska inte ha för stora förhoppningar, då kommer de bli bajstråkigt.. Men men, taggad är jag iaf! Åker dit med jennifer men hon kommer inte va där hela tiden tråkigt nog men jag har mina pöjkar o va med när hon sticker ;) blir säkert kul!
Anledningen till att jag skrev ett inlägg va bara för att jag är fett nöjd med hur jag fixat bloggen! :'D o när man är nöjd med sin blogg får man mer motivation att skriva :) sån är jag iaf :)
Men bjuder på några bilder sen går jag o lägger mig :)


Av Sandra Kling - 28 oktober 2012 13:58

SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ? – Ja :)
2. Vara seriös än rolig ? – Nejfan, rolig! :D
3. dricka röd eller grön mjölk ? -Dricker inte vanlig mjölk men röd skulle jag tro :)
4. brinna upp eller drunkna ? – Brinna upp, hemskt o drukna ju o.o
5. umgås med dina fiender eller föräldrar ? Föräldrarna!

SVARA ÄRLIGT:
1. är du kär i nån ? – Nope!
2. sol eller måne ? – Månen är finast men solen är riktigt najs ;)
3. vinter eller höst ? – Vinter! Köra skoter :')
4. vänster eller höger ? – Höger.
5. soligt eller regn ? – Soligt helt klart! :D
6. vaniljglass eller chokladglass ? - Chokladglass :3

OM DIG :
1. Hur mycket är klockan just nu ? – 14.42
2. fullständiga namn ? - Sandra Carolina Louise Kling
3. Vart vill du bo ? - Många ställen, Hudik, Sundsvall, Örebro typ :3
4. hur många barn vill du ha ?- 2 iaf :)
5. vill du gifta dig ? – Njaa asså blir jag frågad o de känns rätt så visst men tycker de inte behövs egentligen :p
6. rullar du spagetti eller skär du den ? – Både och
7. har du ätit sushi ? – nope!
8. lyssnar du på nu ? – Tv'n ^^
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? -Två eller tre?
10. humör ? - Taggad tills imorn o mår allmänt bra :)
11. Är du en tidsperson? Njaa, brukar inte bry mig i om jag kommer nån minut sent..
12. Gillar du att fest? Har inte varit på en ''riktig fest'' men ska på en imorn, men ja, de tror jag säkert!

HAR DU…. DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. kysst någon ? – ne :/
2. sjungit ? - jafan ;)
3. blivit kramad ? – Jadå :)
4. känt dig fånig ? – haha mja ;)
5. saknat någon ? – Ja!
6. dansat galet ? – nja..
7. klippt håret ? – Hah! nej
8. gråtit ? – Nej nej.
9. ljugit ? – Nej.
10. blivit kysst ? - Nej :(
GREJER :
1. har du någonsin blivit jagad av polisen ? - varje dag! nej men faktiskt inte ^^
2. har du en hund ? – Ja o världens snällaste oxå! <3
3. sover du helst sj eller med någon ? - Med någon såklart!
4. tror du på spöken ? – typ.. ser dom ju men vill inte tro på de egentligen, blir bara uppskrämd med tanke på vad jag varit med om

Av Sandra Kling - 27 oktober 2012 17:32

Har brist på saker o skriva så kör på en frågestund, fråga vad som helst så svarar jag! 

Av Sandra Kling - 23 oktober 2012 10:08

Sitter på matten o halvsover, fick 12 rätt på matteprovet -.- duktig!..
Slutar halv tolv idag dock så de är fett skönt!
Mamma åker till delsbo o hämtar mig, hihi :D
Hade de fett mysigt i helgen o snart äre looov! :')
Slänger in lite bilder, mattelärarn kommer dampa om jag inte tar bort telefonen..

Presentation


Kul att du kika in min blogg!
Sandra heter jag, född 96, bor med skilda föräldrar o min lillasyster,bor utanför Hudiksvall i en liten by vid namn Delsbo o Brändbo. Jag går första året på bygg med inrikting måleri på Broman.
Läs på bara!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards