Alla inlägg under december 2013

Av Sandra Kling - 29 december 2013 22:18

Imorn åker jag, Linda och pappa till Sundsvall för att handla   

Linda och jag kom överrens med pappa att vi inte fick nått i julklappar iår utan att han betalar om vi åker och handlar i Sundsvall, tycker det låter toppen bra så imorn blir det av!   

Så här har jag suttit och letat reakläder och butiker och hittat lite smått o gått som jag hoppas jag hittar imorn och förmodligen får köpa nått av de! 

Ska försöka hitta något som jag kan ha på nyår! Lite fin får man ändå va då   

 


Nåja, ska vell ta o sova lite nu snart så jag kommer upp imorn bitti! 

Gonatt  

Av Sandra Kling - 28 december 2013 00:07

Allt är så jävla kaos.. Många vet att dom ska dricka på nyår men ingen vet vart eller om det blir av ens och dom som inte ska dricka vet inte vad dom kommer hitta på..


Har blivit så att jag sa till två av mina bästa vänner att jag inte kommer vara med dom på nyår.. känner mig som världens sämsta vän men känner man att de känns konstigt i magen av att tänka på dom två situationer som jag fick så är det lika bra att tacka nej.. 

Jag kanske bara blir hemma på nyår oxå, vet inte vad som kommer upp men kan ju bli mysigt de oxå, Tony undra om vi kunde va hundvakt för han och Marie skulle bort så får vell sitta hemma och mysa med Tilde då   


Just nu är jag hemma hos pappa, ska prata med honom om jag kan åka till Jennifer och va med henne på söndag! Hoppas hoppas för de va ju ett tag sen! 

På måndag åker vi till Sundsvall och handlar lite! Hoppas det finns nå saker kvar bara, haha

Sen efter det skjutsar pappa hem oss till mamma på hemvägen   

Sen är det nyårsafton och då får vi se om det händer nått över huvudtaget, har stor lust att bara dra iväg nånstanns från knarkarhålan och ta semester typ.. va borta flera dagar men vart kan man dra då? Långt bort helst.


Klockan är mycke nu men har ingen lust o sova fast ögonlocken känns som betong men fan.. tankarna snurrar som vanligt och jag vet inte vart jag ska ta vägen.. 


           

<3

Av Sandra Kling - 26 december 2013 17:26

Den där underbara känslan när en kille man tycker om säger att på festen han va på fanns de ingen tjej som kan jämföras med just dig, ingen som är lika underbar och vacker som dig.
Man blir helt varm inombords och känner sig som den lyckligaste tjejen på planeten <3

Av Sandra Kling - 24 december 2013 15:40

   


Kalle Anka tittande nu och sen väntar mat och julklappsöppning!
Brorsan och Marie kommer över snart och stannar nog hela kvällen med oss   
Önskar alla en riktigt god jul!   
  

Av Sandra Kling - 23 december 2013 21:00

Av Sandra Kling - 22 december 2013 22:11

GOD JÄVLA JUL!

 


Jag fyllde år för exakt en vecka sen! 17 bast och ett år kvar till 18!

Gjorde egen tårta som vanligt och va ute mest i snön och njöt av den! Nu regnar det bara   

   

 

Två dagar kvar till julafton och Linda har såklart köpt nått till mig som jag är jättenyfiken på o veta vad det är! Sa det till Marcus och han fatta direkt vad det va för något   Tydligen är det något som jag velat haft jättelänge o jag funderar o funderar men nej.. 

Har inte alls mycket och skriva mer än god jul o gått nytt år, hörs!   

 

   

 

Av Sandra Kling - 8 december 2013 00:07

   

Av Sandra Kling - 6 december 2013 17:56

Hej! 

När jag vaknade hade jag sovit över så jag sa till mamma att jag åkte till skolan efter jag varit på röntgen istället för hade inte hunnit vart i skolan om jag tagit nästa buss upp till broman.

Men kände att det var lika bra att käka lite frukost nu när jag redan var uppe såklart! 

Det stormade hela natten och när vi lyssnade på radion berättade dom att alla regionala bussar från hudik + alla stadsbussar i hudik var inställda och att elever skulle hålla sig hemma idag. Hahah så underbart! Vi blev lediga för stormen Sven, tack tack!   

   

          


Så när jag ätit la jag mig på soffan och sov en timme och sen for mamma och jag in till stan på röntgen! 

Det gick relativt bra förutom att sköterskan som skulle häva i en nål i armen på mig (en sån man har när man får dropp osv) var nog inte alls van vid att göra det för han gjorde det två gånger utan att träffa ett blodkärl.. och den 3e gången fick en annan sköterska göra det fast hon tog den vänstra istället med tanke på att jag redan hade två små hål i högra redan.. men hon gjorde det snabbt och bra och var säker på vad hon gjorde. Blev lite irriterad att hon inte kom in från början och gjorde de om han nu var så osäker på om han kunde klara det.. För er som inte vet vad kontrast är, är det en vätska som dom sprutar in i blodet för att dom ska kunna se njurarna och se om det är något fel osv, just därför måste man ha en sån slags nål i armen. 

Och där var jag i en och en halv timme och när jag skulle därifrån kände jag mig sååå borta, helt jävla lost, yr och hade lågt blodsocker för hade inte ätit sen 7 imorse.. och då var klockan halv 12 så jag var ju skapligt hungrig! 

Köpte en banan och coola i cafeterian (eller hur man säger?) på sjukhuset.. 


Sen när vi kom hem, åt vi maat! Gud så gott det var! 

Therése, storasyster, kom förbi för o dricka lite kaffe o umgås lite   Riktigt mysigt och jag fick även massa smink av henne som hon inte använde längre eller inte passa hennes hudton men mig passa de helt perfekt! 

Underbart! Massa nytt smink helt gratis så jag tar det som en tidig födelsedagspresent av henne    

 

<-- Rosa, Concealer Pink som man ska ha under ögonen..              <--N1 Puder Foundation N2-->

<--Ljusgöna, Mineral Cover Up BLUSH AWAY, för att täcka finnar!   


               Pennan, Concealer Pencil 01                                         <--N1 Puder Foundation N2-->

   <-- Rouge Sunrise  Dag kräm av någe slag-->




<-- FIT me! Kompakt Puder 115 IVORY     bareMinerals READY SPF 20 Foundation R170-->

                        (ser dock ljusare ut än vad den är.)

  


Så när hon åkte satte jag mig o sminkade mig för skojj skull, hade inge bättre för mig och dels vela jag se hur allt smink passa! 


         


Och nu har jag suttit här vid datorn för att fixa allt! Har världens mysigaste tröja och kvällen känns riktigt chill än sålänge fast jag inte har så stor lust att bara vara hemma! 
Ska nog gå på affärn och köpa geléhallon och center och gotta mig framför Idol finalen och hejja på Elin!!


   

Köpte ett ljus på dollar för en 20a och kan inte säga mer än att det blir bra julkänsla när man tänder de eftersom det luktar pepparkakor!   


Nåja nu får de va nog, ska springa o handla nu!


Go fredag kväll på er! 

  

Presentation


Kul att du kika in min blogg!
Sandra heter jag, född 96, bor med skilda föräldrar o min lillasyster,bor utanför Hudiksvall i en liten by vid namn Delsbo o Brändbo. Jag går första året på bygg med inrikting måleri på Broman.
Läs på bara!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards