Alla inlägg under februari 2013

Av Sandra Kling - 28 februari 2013 13:39

Sitter med gubbarna o dricker kaffe o kollar på skidor, de hackar som fan på tvn så dom blir lite smått irriterad ;)
Älskar min praktikplats, är så sjukt ledsen att de är sista dan imorn jag är här.. Kommer sakna de!
Imorn vid ett tiden så kommer jag ÄNTLIGEN dra iväg på en resa till Örebro o hälsa på Jesper :') känns fett läskigt o åka tåg själv dit men hoppas de går bra o att jag inte blir kidnappad eller nå liknande..
Slänger upp lite bilder hur min dag sett ut :D
Mina skor gick sönder imorse.. Fett deprimerande!

Av Sandra Kling - 28 februari 2013 13:39

Sitter med gubbarna o dricker kaffe o kollar på skidor, de hackar som fan på tvn så dom blir lite smått irriterad ;)
Älskar min praktikplats, är så sjukt ledsen att de är sista dan imorn jag är här.. Kommer sakna de!
Imorn vid ett tiden så kommer jag ÄNTLIGEN dra iväg på en resa till Örebro o hälsa på Jesper :') känns fett läskigt o åka tåg själv dit men hoppas de går bra o att jag inte blir kidnappad eller nå liknande..
Slänger upp lite bilder hur min dag sett ut :D
Mina skor gick sönder imorse.. Fett deprimerande!

Av Sandra Kling - 26 februari 2013 21:25

På nått vis så mår jag nå sjukt dåligt.
Ställde mig o skulle duscha o bröt ihop.
Kom o tänka på vilken äcklig människa jag har varit, jag har gjort hemska saker, jag tänker inte säga vad de är för ingen ska behöva veta vad jag gjort.

Jag saknar dig så de gör ont! De går inte en minut utan att jag tänker på hur de skulle va att få va i din famn igen o få höra att du inte vill att jag ska åka hem.. Eller hur du lärde mig nya saker som jag inte vågar göra längre för att jag är rädd att jag ska bryta ihop för att de va just du som gjorde att jag börja spela tex.. Dels så har jag inte sett dig en enda gång sen vi sa farväl till varandra.. O jag är rädd, riktigt rädd för o få se dig igen.. Rädd på hur jag kommer bete mig o reagera. Kan inte ens lyssna på viss musik för att jag börjar tänka på dig o dom fina minnen vi hade, inte dom dåliga, dom finns inte.
Jag föll för dig men jag va bara "en helt okej tjej" för dig.. Jag va bara en normal tjej som va dum nog o inte fatta va du höll på med.. En tjej som hoppades varje dag att de skulle bli nå mer, att hon skulle bli lycklig med honom i en lång tid.
Kommer aldrig glömma då jag sov hos dig natten till min födelsedag.. Då gav du verkligen falska förhoppningar att du gilla mig, jag trodde verkligen de med tanke på hur du betedde dig..

Jag saknar dig så de gör ont helt enkelt, även fast vi båda är värd någon bättre.
Kommer aldrig glömma dig <3

Av Sandra Kling - 26 februari 2013 21:25

På nått vis så mår jag nå sjukt dåligt.
Ställde mig o skulle duscha o bröt ihop.
Kom o tänka på vilken äcklig människa jag har varit, jag har gjort hemska saker, jag tänker inte säga vad de är för ingen ska behöva veta vad jag gjort.

Jag saknar dig så de gör ont! De går inte en minut utan att jag tänker på hur de skulle va att få va i din famn igen o få höra att du inte vill att jag ska åka hem.. Eller hur du lärde mig nya saker som jag inte vågar göra längre för att jag är rädd att jag ska bryta ihop för att de va just du som gjorde att jag börja spela tex.. Dels så har jag inte sett dig en enda gång sen vi sa farväl till varandra.. O jag är rädd, riktigt rädd för o få se dig igen.. Rädd på hur jag kommer bete mig o reagera. Kan inte ens lyssna på viss musik för att jag börjar tänka på dig o dom fina minnen vi hade, inte dom dåliga, dom finns inte.
Jag föll för dig men jag va bara "en helt okej tjej" för dig.. Jag va bara en normal tjej som va dum nog o inte fatta va du höll på med.. En tjej som hoppades varje dag att de skulle bli nå mer, att hon skulle bli lycklig med honom i en lång tid.
Kommer aldrig glömma då jag sov hos dig natten till min födelsedag.. Då gav du verkligen falska förhoppningar att du gilla mig, jag trodde verkligen de med tanke på hur du betedde dig..

Jag saknar dig så de gör ont helt enkelt, även fast vi båda är värd någon bättre.
Kommer aldrig glömma dig <3

Av Sandra Kling - 17 februari 2013 00:08

Flyttade idag! Känns verkligen åt helvete! :)
Mamma va stressad hela dan o när hon är de så går de ut på mig o då blir jag irriterad o sen så frågar hon varför jag är så irriterad o klagar över min attityd, sånna gånger vill jag bara gå där ifrån tills dan är över -.-


Just nu sitter jag vid datan i ny sängen o linda sover som en stock brevid :') skulle jag oxå velat gö men nä jag ska behöva ligga o hosta tills jag blir så trött att jag nästan tuppar av.. Så jävla härligt! :D
Nej men ska lägga mig o försöka sova lite oså blir de mer fixande i rummet imorn o så kanske jag får nå besök :)


Gonatt från mig!

Av Sandra Kling - 11 februari 2013 00:24

Mitt rum är klart :)


   

   


Av Sandra Kling - 10 februari 2013 23:16

     

Jag har såååå tråkigt! man blir så rastlös när man är sjuk o jag är inte direkt bättre heller så får se hur de blir med skola o jobb i veckan   

hoppas på att jag iaf är frisk till praktiken! 


Åh gud.. så utmattad efter allt hostande -.- 


Men ska inte klaga sönder er som läser bara därför! Sorry   


Imorn är de måndag o studiedag, min säng kommer till nylägeheten o jag är faktiskt lite taggad att den kommer meeen vill fortfarande inte alls flytta -.- 

Men jag har mina kontakter som kan hjälpa mig trivas i Delsbo.. hoppas jag! 

Blir nog hemma själv imorn så de blir vell nördning av Vampire Dairies och käka nudlar eller inget alls.. Och japp, jag har börja kolla på Vampire Dairies o jag stavar säkert fel på namnet oxå men orkar inte kolla hur man stavar ^^ Måste ju ha nånting o kolla på när jag är sjuk, inte sant?   

Men de är en riktigt bra serie så jag klagar inte!   


Nä nu ska jag sova, helt slut utan att ha gjort nå ^^ 

Gonatt sötnosar   


Av Sandra Kling - 8 februari 2013 19:27

Sitter o sjukar mig med röjar ralf o nutella (y)


Fredagskvällen kunde ju varit bättre.. Har varit hemma sen i onsdags o jag är värre nu än vad jag va då så vi ser vell hur frisk jag är på tisdag! Måndag är de studiedag! :D o då kommer min säng till lägenheten o dom tapetserade o la golv tidigare än vad vi trott så vi kan börja flytta grejer redan nu om vi vill.. Jag vill inte flytta.. Jag trivs så bra här..
Men jag läre vell!
Har inge bättre o skriva än så, hörs häj!

Presentation


Kul att du kika in min blogg!
Sandra heter jag, född 96, bor med skilda föräldrar o min lillasyster,bor utanför Hudiksvall i en liten by vid namn Delsbo o Brändbo. Jag går första året på bygg med inrikting måleri på Broman.
Läs på bara!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards