Alla inlägg under juli 2013

Av Sandra Kling - 8 juli 2013 12:01

Just nu sitter mamma, jag och linda i bilen påväg mot gävle för att hämta upp maggan så hon kan visa oss vägen till husvagnen som står i Ockelbo!
Vi ska låna deras vagn o dra på camping i Askersund! Jag ska träffa jesper o byta grejer o sen hitta på nått med han oså ska jag o marcus tänkt att dra in till marieberg för han ska köpa nya kläder o jag ska hjälpa han ;) haha
Hoppas på att den här veckan blir kanon o inte bajs av allt..
Spelade nyss kort med linda, haha vi spelade finns i sjön fast på engelska, garva ju sönder mesta dels tack vare att de lät så roligt när man skulle försöka översätta knäckt o damer osv ^^
Humöret är på topp iaf så de är ju positivt!
Längtar till vi ska äta bara, gööör hungrig!
Puss hej alla!

OBS! Bilderna blir jättestor för dig som kollar här på datan för att jag skriver på mobilen!

Presentation


Kul att du kika in min blogg!
Sandra heter jag, född 96, bor med skilda föräldrar o min lillasyster,bor utanför Hudiksvall i en liten by vid namn Delsbo o Brändbo. Jag går första året på bygg med inrikting måleri på Broman.
Läs på bara!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards