Alla inlägg under april 2013

Av Sandra Kling - 27 april 2013 22:47

Tjenare! 

Klockan är snart 11 o jag va nyss ute i mörkret o gick med hunden bara för att hon ska ut o kissa o alla andra sover, tur som va hade jag Marcus o prata med så de blev dock mindre läskigt! Såg nått djur hoppa in i skogen när jag gick förbi o då vände jag direkt och gick hemmåt..   Usch o fy va jag hatar mörkret, värtsa nånsinn! 


I torsdags hade vi natioella på skolan igen o de gick nog hyffsat bra, kände att de blev nog liiite rörigt de jag skrivit men de funkar nog, jag skrev iaf nåntiing! Och detta nånting blev på 3 hela sidor, stolt chey ändå 

Måleri går bara bra, jag är klar med min vägg och jag är såååå nöjd med den! 

 


Åkte hem till pappsen i fredags, har myst med dom små valpar vi har här nu   bäst o njuta av de innan dom säljs lix, 8 veckor går ju hur snabbt som helst egentligen   slänger upp lite bilder på bebisarna såklart   

 

Den i mitten kallar vi för lichen/lillen bara för att han är minst av alla, så jag hoppas verkligen att han växer på sig! Min lilla kämpe <3



   

 

 


Det blir inte länge man kan sova på morgonen eftersom man hör dom gnälla osv men men.. ska nog ta o lägga mig nu, hoppas på o sova några timmar inatt! 

Somnade 12 igår, vaknade 3 o kunde inte somna om så låg o prata i telefon till 7 o då hade vi båda två somnat i telefonen så jag la på när jag vaknade till o sov till halv 11.. hoppas på att jag får bättre sömn inatt! 


Gonatt kära vänner   




Av Sandra Kling - 23 april 2013 23:00

Idag va de nationella!
De va faktiskt svårare än jag trodde.. Kände lite att "fuck.. Jag är sååå körd" när jag väl satt o gjorde de.. Dels att dom har så jälva svåra ord i så man fattar inte ens frågan fast man läst den 300 gånger typ..
Jag åkte iaf hem 10.40 och va hemma 11.15, det första jag gjorde när jag kom hem va att käka, tog kladdkaka o glass o sen lite pasta o skinksås :3 mums!
Jag gick och la mig vid halv två för att vila en stund men sov till halv sex :$
Sen dess har jag ätit middag, satte upp lite hyllor o ett skåp, diskat o duschat! :)
Nu sitter jag i soffan o ska gå o lägga mig så fort jag skrivit klart!
Ska bli så skönt att sova igen! Hihi
Felicia o Agnes får bjuda på dagens bild! Hihi :3
Höres hej hej!

Av Sandra Kling - 22 april 2013 21:32

Ställde mig och bakade en kladdkaka, jajemen! Gött vare oxå, men jag åt lite för mycke av smeten så orkade nästan inte smaka kakan när den väl va klar.. hehe   

Men klämde i mig en liten bit o nu är de fullt! Har borstat tänderna, klätt på mig sov t-shirten och gosat ner mig i sängen :)) Blir nog att kika lite på Vampire Diaries o sen sova!

Gonatt Folket!   

Av Sandra Kling - 22 april 2013 19:02

Sitter och drömmer mig bort bland att köpa nya kläder, vill ha!

                 



Helgen. 
Jesper kom aldrig hit.. tråkigt..

Men jennifer kom hit i lördagskväll o de va riktigt kul! Vi va ute o gick ett tag o sen så på söndagen va vi ute o knäppte lite kort!   

               

Önskar de hade blivit mer kort dock men de fanns inte tillräckligt med platser vi kunde gå till oså hade vi inte så mycke tid på oss..


Ska ta o baka nå göttans nu! 

Skriver kanske sen innan jag lägger mig.. läre vell sova tidigt idag med tanke på att de är nationella direkt på morgonen i två timmar imorn.. men slutar 10 så de ska vi vara glad över!   

PusS o KramiZ



Av Sandra Kling - 19 april 2013 22:51

Har varit så jävla irriterad o sur o klagat på allt o alla i två dagar nu o jag lessnar på mig själv..
Har inte gjort nånting idag efter skolan!
Sov nån timme o sen så tänkte jag dra till jocke o dricka några bärs men näe fick inte för mamma oså börja vi bråka sen vart de för sent -.-
Men de kanske blir nån annan dag..
Imorn går vi över till bror min o firar han! Sen kanske jesper kommer på kvällen eller inte, vet inte -.-
Jennifer kanske kommer oxå, får se hur de blir med de!
Annars kommer jag va hemma o sura som ett litet mensbarn hela helgen! Wohoooo!!
Ska kika tv nu, höres hej!

Av Sandra Kling - 17 april 2013 22:38

Städade mitt rum och blev helt slut av de -.- 
Sprang på ica o köpte lite saker till risalamaltan som mamma fixa sen har jag bara myst hela kvällen, nu ska jag sova! 
natti!   

 

Av Sandra Kling - 17 april 2013 16:06

Börjar med en kung låt! 


Nu va de ju ett tag sen jag bloggade igen.. 
Egentligen borde jag skriva vad som hänt osv som jag jämt gör men tänker inte skriva allt!

- Jag och Jesper har varit tillsammans 1 månad nu   Lyckligast   

        

- Mitt lov blev hos Jesper, även om det inte alls va tänkt så.. hehe  

Det blev kopikationer..

Såhär såg de ut iaf! 
 


Ska vi snacka om vad händer i skolan så är de bara massa nationella prat 24/7  

Men de är bara 8 veckor kvar till sommalooov!!   

           

Hoppas på att sommarn 2013 blir kanon! 


Jag har sökt till Plantskolan så jag hoppas verligen jag kommer in där! Annars blir jag ledsen   

Inget jobb, inga pengar, så är de ju jämt.. 


Ska ta o fixa lite i rummet nu när migränen nästan är borta! Varit hemma idag och sovit mest. 


Hörs!

Presentation


Kul att du kika in min blogg!
Sandra heter jag, född 96, bor med skilda föräldrar o min lillasyster,bor utanför Hudiksvall i en liten by vid namn Delsbo o Brändbo. Jag går första året på bygg med inrikting måleri på Broman.
Läs på bara!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards