Alla inlägg under mars 2013

Av Sandra Kling - 26 mars 2013 18:07












Min älskling kom hit i helgen fast de inte alls va tänkt så, fett mysig helgen vart! 

Alexander kom himla bra överrens med jesper, hihi snackade om traktorer o sånt. Go pojkarna mina   

Jag och Jesper tog och bastade på lördagkväll, himla varmt men mysigt va de! 


     


Jag gjorde mitt svenska tal igår! Gick faktiskt ganska bra förutom att jag kände verkligen hur röd i ansiktet jag blev.. så jag vågade inte kolla upp en enda gång   Men nu är de gjort o jag är riktigt stolt över mig själv att jag tog tag i det och gjorde det! 

Imorgon så är det det hemska valet jag gruvat mig över en tid.. hela 1 an egentligen.. Jag ska välja vad jag ska gå för inrikting i tvåan!   Vet inte om jag ska bli golvläggare eller målare   BESLUTSÅNGEEEST! 

Men när jag väl sitter där så kanske jag kommer på.. jag får sova på saken! 

Idag va jag och klippte mig efter skolan, skönt att håret är klippt och frächt! Inte lika slitet osv   


Taggar verkligen påsklov! På torsdag så åker jag till Jesper och på fredagen kommer vi förmodligen fixa hans bil tills på lördag då vi drar oss mot jönköping på BIL ELMIA!   Wohooo va kul de kommer bli! 


Men just nu så ska jag ta o fixa i ordning mig lite och gå ut till bussen o dra mig mot delsbo, åker till bygget ikväll och hänger med lite folk, najs najs! 


Hörs jao

Av Sandra Kling - 20 mars 2013 18:13

Massa som har hänt! Har inte haft ork eller tid o skriva så de har inte blivit av. 


Tog mig tid o fixa lite här, tillfällig header oså för va så less på den som jag hade. 

Jag och jesper är nu tillsammans :3 Det blev vi när han kom till mig för två helger sen  

Då va vi uppe på höjden o myste lite, fast inte så jätte högt upp, bara på Avholmsberget   hihi

 

Hade en riktigt kul helg!   


Sen så kom Hannes och Jesper i helgen oxå o då va vi i stan hos Jennifer och myste där, gjorde inte så mycket med tanke på att jag och Jesper va ganska sjuk så vi kollade mest på film och bara tog de lugnt med varandra!   

Jag har slutat praktisera men har börja målat på skolan istället o de är riiiktigt kul! Längtar tills jag får måla min vägg, har bara spacklat och slipat än sålänge o de är vell inte det roligaste direkt men de funkar.

Imorn är det verkstad igen, alltså målning! Hoppas verkligen jag får börja måla!

Jag var hemma igår för jag hade feber i måndags kväll och den satt fortfarande kvar när jag vaknade igår morse så jag gick och la mig igen, sov till tio, va vaken några timmar o sov till fem sen   De va riktigt skönt att sova ut, men somnade halv tio ändå   


Skolan gick ju helt okej    Linda och jag bakade rulltårta när jag kom hem men innan de va jag på banken och fixade mina kontonummer till matersättningsblanketten så jag kan lämna in den imorn så jag får mina pengar efter praktiken!   


Nu ska jag ta o kolla lite tv o ta en bit rulltårta   hihi

Kramis kramis  


Av Sandra Kling - 2 mars 2013 12:59

Morgon mys :')
Ska hoppa in i duschen nu o sen ser vi va dan bjuder på :D
Puss hej

Av Sandra Kling - 1 mars 2013 17:12

Kom till Stockholm nyss o skulle stressa o leta reda på rätt tåg jävel, fyfan va stort de va där! Huah! Men tror iaf att jag sitter på rätt tåg iaf :s de visar sig säkert ^^
Tåget går iaf till örebro så de borde va rätt!

Dom kollade upp min beställning på de andra tåget o dom såg att jag hade bokat så jag blev inte avkastad! :D

Ska ta av mitt skärmskydd den här gången så jag slipper nå mer bök -.-

Lääängtar tills jag är framme o får träffa Jesper! O Hannes är med han oxå så de blir as kalas! :D
De första jag ska gö är o ge jesper en bamse kram o sen åka o äta ;) för min mage låter som ett jävla åskmoln just nu.. :$

Hoppas alla får en kanon fredagskväll!
Höres!

Av Sandra Kling - 1 mars 2013 15:48

Är påväg mot örebro nu! Sitter på SJ tåget mot Stockholm för tillfället, är ganska nervös o har äckligt ont i ryggen så de känns som jag kommer gå av snart :'(
Dels att när biljett kontrollanten kom o skulle kolla min biljett på mobilen så va den alldeles för blank (har spegel skärmskydd) så kortläsaren kunde inte knäppa kortet, lite pinsamt o ganska irriterande.. Han skulle leta fram min bokning o återkomma sa han så vi får vell se hur de går då..

Hade praktik för sista gången idag.. Deprimerande :/ teivdes så bra o har haft jättekul på jannes! :D
Fick va med på tullhuset idag och kolla lite o hjälpa stefan (tror jag de va) ^^
Gick ganska bra o nu hoppas jag att resten av dan går bra!

Skriver mer senare idag eller nån annan dag :)
Kramiiiis!

Presentation


Kul att du kika in min blogg!
Sandra heter jag, född 96, bor med skilda föräldrar o min lillasyster,bor utanför Hudiksvall i en liten by vid namn Delsbo o Brändbo. Jag går första året på bygg med inrikting måleri på Broman.
Läs på bara!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards