Alla inlägg under januari 2014

Av Sandra Kling - 9 januari 2014 16:38

Hej! Längesen jag skrev nu och måste ta o skriva mer här!
När vi va i sundsvall köpte jag två tröjor från Lager 157, trosor från Gina och en 39" LED tv! Riktigt nöjd och den sitter uppe i rummet nu! :D
Det blev en sista minuten resa för mig ner till Fjugesta och firade nyår där med min lilla vän Marcus! :) hade riktigt kul förutom att nån snodde mitt vin och 500 spänn av mig.. Det va riktigt deprimerande.. Men jag har mina aningar om vem som gjorde de, tänker aldrig festa i Kumla iaf! Jävla dålig stil att bete sig så där lågt!
Jag va hos marcus i nästan en vecka, åkte hem i måndags :)
Hade jättekul hos honom iaf! Träffade folk och hade de allmänt mysigt även fast jag va väldigt rastlös mesta dels..
Näst sista dan gjorde jag kølbulle och egen drömtårta! Dom hade aldrig ätit nått av de men dom tyckte det var riktigt gott! Supernöjd blev jag iaf :D
Igår, tisdag, så hjälpte mamma mig att sätta upp lite hyllor och min tv :') det blev supermysigt! :D oså gick jag och mickis på bio, Philomenea tror jag den hette och var riktigt bra!
Planerar på att gå på Hundraåringen med mamma och linda nån dag, vi lär ju se den! ;)
Första dan på skolan idag har varit riiiiktigt jobbig! Förkyld, knappt nån röst och förjävla trött.. Inte helt konstigt för somna inte förns 2 igår.. Låg o hosta som en idiot.. Usch!
Men jag klara mig igenom dagen och är påväg hem nu! :D
Hoppas det blir god mat när jag kommer hem!
Slänger in lite bilder! Dom blir väldigt stor när man kollar på datorn för jag bloggar från mobilen just nu!

Presentation


Kul att du kika in min blogg!
Sandra heter jag, född 96, bor med skilda föräldrar o min lillasyster,bor utanför Hudiksvall i en liten by vid namn Delsbo o Brändbo. Jag går första året på bygg med inrikting måleri på Broman.
Läs på bara!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards