Alla inlägg under september 2012

Av Sandra Kling - 30 september 2012 10:37

OBS! Hemskt rörigt inlägg!

Hej hopp! 
Har inte nå bättre för mig så skriver här för orkar verkligen inte diska -.-' 

Lyssnar på musik oså oxå     


Ovanligt jobbig vecka jag haft faktiskt, har varit nära att förlora en av mina närmaste, asså i bråk.. men fick tbx honom, fast tilliten är ju inte på topp mellan oss just nu direkt men.. 
Stannat hemma från skolan o grinat en hel dag bara för att jag mått så dåligt, haft ett förhållande i två dar o sen sprack de..    
Varit hos folk   
Hade magsjuka i söndags så åkte aldrig till Jocke då men det blev senare i veckan   
Åså stanna jag hemma i måndags bara för att jag mådde illa o så fortfarande på söndadgkväll   

Den här helgen har jag varit med Jennifer, svullat massa gött o haft de AZUUM! 
Hon sov här hos mig i fredags tills igår oså sov jag hos henne igår tills idag, fett schööön helg   

Imorn äre skola igen, går bara fyra dagar den här veckan, studiedag på fredag jaooo!   
Fett härligt med en dags verksta   

Nå mer än de händer de vell inte vad jag vet ;o 
Så här kommer lite bilder då   
 + Veckans bästa låtar!   
P!nk – Beam Me Up
P!nk – Are We All We Are - Explicit Version
Syster Sol – Kärleksrevolt (ft Aki, Dani M, General Knas)
Fergie – London Bridge
RMK & Toppen – Länge sen vi sågs
Stiftelsen – Vart jag än går
 
Sweeet
   

Magsjuk osv...

 
Trött syster o jag 

   
Stan med Jennifer o oskar   
 

Handikapshis xd

   
Nobody knows..
 
Prat i lekparken med Kalle   
   
Svull o ''Groggvirke'' (Cola,  Fanta exotic, loka vattenmelon o päronsoda, luktar som doftljus o smakar saft
 
Tacos till frukost dan efter   

Hörs hej!

Av Sandra Kling - 22 september 2012 17:21

Sitter på bussen påväg till lilla Hudiksvall ;)
Film oså hos tobbe ikväll o drar iväg tidigt som bara fan till jocke o hittar vell på nått med honom imorn ^^
Hade trott att jag skulle få sovmorgon imorn men nä fan heller, 6 ska man upp bara för att Linda ska på stalltjänst till halv 8 o annars har jag ingen skjuts till delsbo -.- Fett segt -.-
Bjuder på pics ;)

Av Sandra Kling - 19 september 2012 19:45

Jo jag vet, har inte skrivit här på länge o egentligen orkar jag inte nu heller men har ändå inge bättre för mig
Det har varit mycke med skolan o så har jag varit sjuk lite nu o då så det är inte alls nån bra början på terminen direkt.. 
o bara därför o dels bara för att jag inte orkat har jag inte skrivit här. nu vet ni de. 
o ne jag vet att jag inte har stor bokstav efter punkt men är för trött just nu för o bry mig. 


Hänt: 
-Håret är brunt! 
-Mobilen o hårddisken kom förra veckan   
-Knäppt skolkort.. 
-Varit med folk 
       
Älskade bästa vän  
 
Så söt när du sover ju :3
 
Söt e du pruttunge   
 
Cp o mongo är vi, så jäla king! love u!   
 


I helgen! 
Fredag, Bio med Aleksandra på fritidsgården, Project X! King king! 
Lördag, Åka in till Hudik o va med Tobbe
Söndag, vila upp mig o ''taggga'' skolan dan efter.. 

Det ska jag göra om jag inte hamnar hemma med feber o en massa sån skit! 
För har mått så jävla dåligt idag, fyfaan.. har feber nu oxå, iaf lite grann, ska gå o lägga mig snart pallar inte va vaken längre   

Gonatt folket!
 

Av Sandra Kling - 9 september 2012 16:03

 

Nu har jag ÄNTLIGEN beställt mobilen o min extern hårdisk     

Här kommer även bilder på de jag köpte på marknan   
           


Av Sandra Kling - 9 september 2012 13:15

 
Nu är min bebis nerpackad i lådan igen för nu ska den säljas   Även om jag inte använt den så mycke o att jag inte gillat den så mycke så känns de tråkigt att den ska säljas.. Aja med pengarna jag får av Teij för den så har jag råd med ny telefonen iaf   hoppas jag.. skulle ju köpa en extern hårddisk oxå.. nu blev de ju bara jobbigt.. 
Men jag löser de vell på nå vis   
O har fortfarande ångest om jag ska tona håret ändå o bli brunett igen eller fortsätta va blond..
 

Aja, nu är bebisen såld iaf. fattas en 20 men får den sen eller nå.

Hörs!

Av Sandra Kling - 8 september 2012 22:57

Marknan va helt okej, känner mig fett nöjd med dagarna jag va där    orkar bara inte skriva om dom just nu   
Men ska iaf köpa ny telefon snart!    
Har hitta massa skal till den oxå   En Sony Xperia S blir det nog   

         

Hoppas verkligen att jag får mamma eller pappa att fixa nå bra abonemang oxå   

Skriver mer imorn! 
Pussen   

Av Sandra Kling - 6 september 2012 19:05

                 
igår fyllde Linda år! 12 år! Lilltjejen blir ju stor vafan.. 
Grattis i efterskott till henne!   Men sa ju grattis till na igår oxå, hallå hon är min syster ju, vi bor ju i samma lägenhet   
Ska på marknan imorn! Blir att jag går med Jennifer, Victoria o Gisela, the same old crew lix   
Sover hos Jennifer o sen ska jag gå med familjen tror jag på lördag, får se hur de blir   
Har inte så mycke mer o säga, skriver nästa gång när jag har lust o har nå o skriva om. 

Höres!

Av Sandra Kling - 6 september 2012 16:19

  
Randombilder. gammalt collage, finns även på min gamla blogg plus en MASSA andra bilder :) -->http://sandracarolina96.blogspot.se/


                   


Presentation


Kul att du kika in min blogg!
Sandra heter jag, född 96, bor med skilda föräldrar o min lillasyster,bor utanför Hudiksvall i en liten by vid namn Delsbo o Brändbo. Jag går första året på bygg med inrikting måleri på Broman.
Läs på bara!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards