Alla inlägg under december 2012

Av Sandra Kling - 23 december 2012 17:04

Va iväg och julhandla igår, blev att linda och jag satt o svulla godis och jag satt o spela praktiskt taget hela kvällen ^^ Mamma köpte cider o jag får bara en.. taskigt.. fast kommer få en öl imorn oxå, bara för att de är jul   

Fick mina presenter från syrran igår oxå oså nya gratis sms av mamma som present typ   
Åker hem till syrran ikväll   Firar jul där iår så det blir att vi myser lite där, kommer spela bingolotto oxå ^^ haha

Men de blir säkert bra! 
Bjuder på lite bilder osv, som vanligt.. varning för egobilder..

God jul på er! 



       
Julskinksmacka, åh så gött!
 

     


Nytröjan på! 


Ska ta o fixa mat nu, hör häj! ha de gött! 


Av Sandra Kling - 21 december 2012 02:11

Solen skulle falla ner på jorden 02.12 
Klockan är nu 02.13, jag lever fortfarande!   Tror jag   

Sppaaaam på facebook det kommer bli, o såklart måste man skriva en egen liten status, bara för att va en i gruppen lix! 

Nu ska jag sova tror jag, känner att jag kunde inte sova fast jag va trött, tänkt alldeles för mycke, mest på en dröm jag haft.. handlade om att alla dog.. iaf i min familj.. hemskt! Men jag lever! Ska sova o drömma sött! 
 
Puss babys!

Av Sandra Kling - 20 december 2012 17:50

Mitt jullov började tidigt men glad över de är jag inte alls! 
Har varit hemma sen i tisdags för att jag har haft så ont i ryggen o typ svanskotan att jag knappt kunnat gå.. 

Va till doktorn i tisdags o blev skickad till stan på röntgen direkt, va där, röntga mig o de va ingen fraktur så jag fick åka hem. Väntar på att få svar från doktorn så ser vi vad de är för fel.. somna direkt när jag kom hem, sov till halv 7 på kvällen, hade varit vaken kanske 3 timmar totalt hela dan och sovit resten av tiden. Klev upp och kollade på julkalendern, minns inte vad jag gjorde efter de men vet att jag somna 1 iaf   

Igår låg jag bara hemma o vilade som jag måste.. likaså idag, har nördat sons of anarchy varje dag nu så ska snart börja på säsong 4! Så sjukt bra serie, finns inge bättre! 


Snart är det jul oxå! Har inte önskat mig mycke iår.. en skoterhjälm är typ det enda jag vill ha..

Annars kanske nå ljus eller nå presentkort eller bara pengar, känns skönt ändå att inte önska sig så mycke på nå vis   


Hoppas alla får en jättemysig o trevlig julafton! Bloggar säkert mer i helgen!  hörs häj


 
Den här bilden gjorde seriöst min dag! x'D

 

You are my somebody

Av Sandra Kling - 15 december 2012 23:00

Har haft det så hiiimla bra idag! Även om jag inte fått paketen än o även om jag sov bara 6 timmar inatt o har varit lite små grinig så har den här dagen varit helt underbar! Skulle inte vilja ändra en enda grej med den!   
Bakat tårta med mamma o Linda, fick 500 spänn av mormor, blommor av mamma och Linda och vet att jag kommer få ett kamerastativ av pappsen men den kommmer inte förns på onsdag men jag är glad ändå!   För kommer ju få presenter till veckan av mamma och Linda oxå så jag klagar inte   

Och imorn kommer bästa Jennifer hit och firar mig!    Blir king de jao!   
Nu ska jag lägga mig och sova för satan va trött jag är! 

Hade tänkt o spela LOL men jag orkar verkligen inte.. 

Slänger med lite bilder som vanligt! 


 


Myyys <3


 


Linda va så söt o gav mig en teckning :') Opp opp oppa gangnam style! Hatar låten men vafan ;)


 

Hemmagjort marrängtårta med nå chokldsmet på, jordgubbar och strössel o rosor :3 Sött så in i helvete vare men de gick i ;) 
Försökte skriva 16 med <3 strösslet men de gick ju som de gick.. helt okej ändå :) 
HÖRS HEJ! GONATT!!   


Av Sandra Kling - 15 december 2012 11:27

Påväg hem nu :) musik i öronen o mår bara bäst!!
Ska baka tårta när jag kommer hem om mamma inte redan gjort de :D
Det är snökaos ute, det snöar o blåser och har sig.. Fyfan :/ men mysigt ändå om man är inne såklart ;)
Såg en snubbe som va ute o sprang när jag vänta på bussen, det första jag tänkte va, Hur fan kan han va ute o springa i det här vädret?! :o han hade underställ, shorts, säkert en t-shirt oså en sportjacka eller vad de nu heter, en tunn jacka som man brukar ha när man har idrott iaf! (y) Han hade ju oxå mössa o vantar men tunna va vantarna såg de ut som.. Och själv stog man med en stickad mössa, stickade vantar, vinterjacka, tröja, linne, jeans, strumpor, höga stövlar(typ vinterstövlar) oså underkläder såklart! Frös ju lite smått jah, men jag va ju inte ute o sprang som han.. ^^ skit samma! Tyckte de va galet av honom att springa ute i snökaos :o
Hoppas på att dagen fortsätter lika bra som den redan börjat oså skriver jag nå mer senare! :D


Bjuder på en egobild oxå ;)
Hörs häj!!

Av Sandra Kling - 15 december 2012 00:21

Grattis till mig då som fyller år idag!     16 år! Jajemen! 

Bättre kunde den inte startat heller! 
En kopp kaffe, Lol game som gick hyffsat bra, bättre o bättre blir jag   Oså king musik o gott sällskap, kan de bli bättre?   thihi 

Åker nog hem så jag är hemma vid 12 nån gång så jag blir firad hemma, käka tårta o bara njuuuuta av o fylla år!     


Känns som att det kommer bli en bra dag!    
Bjuder på lite bilder jaooooo.


 

Gjort ny header oxå, najs najs blev de!   
  LOL   


Puss hej!

Av Sandra Kling - 13 december 2012 21:48

Två dagar kvar tills lilla jag fyller 16 år! Bäst!    

Ska packa ihop lite grejer nu, blir att man åker te jocke imorn   Blir säkert att vi sitter o gibbar hela tiden eller kollar nån film, men härligt ändå =) 
Hade ett jättetrevligt samtal med marcus när jag åkte hem idag, åh gud, pojken är så sär ^^ men söt :') 
Vi satt och snacka om parfymer o nagellack o löshår osv ett tag.. normalt samtal mellan en tjej o kille? njaa   
Han kanske är lite småbög inerst inne       Hahahaha Ne men han har ju tjej men vem vet   

Det va Lucia idag på skolan såklart, fint de va   Roligast va att Jennifer somnade till ^^ 
Annars har de varit verkstad idag, hade byggmatte oxå, rätt skön dag o sluta tidigare för o åka till Jocke men inte fan blev de nå mycke bättre, missa ju bussjäveln bara för att stadsbussen va sen! Jävla skit! Så fick gå på stan en timme medans jag vänta på nästa buss..
Sen när jag skulle hem va bussen 10 min sen! åååh blir ju fan less på Xtrafik asså!

Tog en dusch nyss o nu läre jag verkligen packa så hörs häj!!  
 
Va med på gympan o gymmade med brudarna! Duktiga vi är!    
 
Fick ett jävla F på matteprovet.. dööö matte dööö!!


 
Gjorde ischoklad igår, så jävla gött de är!


 
Suddig bild sen lucian.. skärpan blev åt helvete.. 

Hörs häj!

Av Sandra Kling - 9 december 2012 17:29

Orkar inte skriva nå mycke.
Har knäppt kort, varit ute med hundarna, pappa har köpt en till, cissi heter hon! Hon ska förmodligen paras nu när hon börjar löpa. Valpar ska vi ha! Jajemen!
Hon är tre år o har hur jävla mycke energi som helst o beter sig som en valp.. Gud..
Har inte gjort så mycke mer än de, kollat på skidor oså bara :)
Bilder kommer här! (Laddar över bilderna från systemkameran när jag kommer te mamma!)

Presentation


Kul att du kika in min blogg!
Sandra heter jag, född 96, bor med skilda föräldrar o min lillasyster,bor utanför Hudiksvall i en liten by vid namn Delsbo o Brändbo. Jag går första året på bygg med inrikting måleri på Broman.
Läs på bara!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards