Alla inlägg under november 2013

Av Sandra Kling - 22 november 2013 23:47


Du och jag har länge fruktat dagen där vi står idag
Tankar spridda miljoner känslor av alla dess slag
Ingen runt oss insåg vad som kunde ha gjorts mer
Jag kan inte se mig utan dig för då förstörs jag helt
Förstörs som platsen och vårt nu då allt omkring oss bara har gått fel

Jag är så rädd att jag kommer förlora dig.. de va ju du och jag..

Av Sandra Kling - 17 november 2013 00:20

Han.. Han rör till det i min hjärna så jag kan inte tänka klart, den där känslan i magen.. Den där ilande känslan i magen som inte försvinner när jag ser dig eller hör din röst men ändå är de så skönt o höra den igen.. Första riktiga kärleken glömmer man inte och man vet inte när den kommer eller är.. De känner man bara. När du blivit sårad av den du älskar och månader efter inte glömt den där bra känslan så va de något som kändes på riktigt från ditt håll och kanske även hans vem vet. Glöm aldrig att ta hand om dig själv och inte bara lyssna på vad hjärtat har o säga, för man ska inte alltid följa hjärtat, gör det som är bäst för dig! Glöm aldrig det.
Godnatt

Av Sandra Kling - 11 november 2013 03:19

Fuck that shit om att skriva av sig lite grann på Facebook när man kan köpa en ny eller leta fram sin gamla dagbok och sitta i flera timmar och bara skriva och skriva tills man får kramp! Mitt tips till dig som tänker mycket på kvällarna och inte kan sova, bara skriv om det du tänker på och så somnar du lätt sen <3

Av Sandra Kling - 10 november 2013 00:56

I december kommer jag klippa mig.. fuck that.. det blir alltid så att när man är påväg att få ganska långt hår, att man sparat och fått typ 5 cm längre hår så klipper dom av 3 och då sitter man där.. på ruta 1 igen nästan..

Såhär är mitt hår för tillfället, långt och slitet i topparna så känns nästan som hon kommer klippa av mig halva längden som jag redan har..   

Men efter den här klippningen ska jag vårda mitt hår nå enormt så de blir mindre slitet och mycket MYCKET längre! 


Nu fortsätter natten med att kolla film och planera morgondagen, plugg heeela dan!


Kramiz!



Av Sandra Kling - 10 november 2013 00:46

   

Presentation


Kul att du kika in min blogg!
Sandra heter jag, född 96, bor med skilda föräldrar o min lillasyster,bor utanför Hudiksvall i en liten by vid namn Delsbo o Brändbo. Jag går första året på bygg med inrikting måleri på Broman.
Läs på bara!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards