Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Sandra Kling - 9 juni 2014 21:09

Hejsan! Fruuuuktansvärt längesen jag skrev här. Har ju tänk många gånger på att skriva men näh.. orkar inte.. haha typ så!  


Men som rubriken säger så har det blivit en stor vändning på livet mitt! Jag har slutat med att äta gosaker, som massa bakverk, godis, glass, chips och börjat äta mer grönsaker och faktisk börjat tränat! Kommer att träna 6 gånger i veckan med ett eget schema som jag lagt ihop, det är ett 30 days challenge schema! Detta är så himla stort för mig för jag har inte varit så pass motiverad förut men nu har jag dragit tummen ur röven och börjat!     
Det är det posetiva!

Sen har det hänt en sak på vägen som är mindre bra.. att komma till den punkten i livet då man bråkar så pass mycket med en av sina bästa vänner och blir så arg att man gör o säger så dumma saker.. kan leda till att man är påväg/ förlorar denna vän.. Just det hände mig i helgen.. jag var så fruktansvärt nära att förlora en vän som står mig sjukt nära.. och tack vare att jag blev så fruktansvärt arg gjorde så att jag gjorde en sak jag ångrar nått så sjukt och jag har sånna skuldkänslor över det att det äter upp mig innifrån, seriöst så har jag aldrig mått så fruktansvärt äckligt dåligt som jag mår nu.. även om denna vän gjorde något som jag blev arg över först så har jag mest ångest och skuldkänslor.. 
GÖR ALDRIG NÅGOT FÖRNS DU TÄNKT EFTER VAD SOM KAN HÄNDA! Det kan sluta fruktansvärt illa om det går snett men som mitt eget måtto är, Alla är värd en andra chans men fan inte en tredje!


     

Tack och godnatt för mig!   



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kul att du kika in min blogg!
Sandra heter jag, född 96, bor med skilda föräldrar o min lillasyster,bor utanför Hudiksvall i en liten by vid namn Delsbo o Brändbo. Jag går första året på bygg med inrikting måleri på Broman.
Läs på bara!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards